Johnny Wonder organiseert de Gouden Buren Expositie
Er voor elkaar zijn zit ‘m in de kleine dingen. Een pakketje aannemen voor je buren. Een pan nasi brengen in roerige tijden. Even kijken of alles veilig is als iemand op vakantie is. Het is goud waard.
Voor woningcorporatie Mitros reiken we daarom elke maand een Gouden Kopje Suiker uit aan sociale huurders die elkaar nomineren als Beste Buur. Dit inspireert bewoners om een goede buur te zijn, en zet lieve buurtbewoners in het zonnetje.
Naast deze nominaties heeft Johnny Wonder nu ook de Gouden Buren Expo georganiseerd: een rondreizende tentoonstelling op basis van de Kopje Suiker-verhalen. De expo reist langs verschillende Mitros-buurten in Utrecht en Nieuwegein, zodat de verhalen ook huurders kunnen inspireren die nog geen verre vrienden zijn op Facebook
Team Johnny Wonder werkt vanuit huis
Uiteraard blijven we met hetzelfde enthousiasme werken aan alle huidige en toekomstige campagnes.
Goud bij de Grand Prix Content Marketing Awards!
Voor Ontspoord - de eerste WhatsApp-thriller van Nederland - wonnen we een Gouden Grand Prix Content Marketing Award
Boeken lezen via Instagram Stories: Johnny Wonder ontwikkelt #instaboekje voor NS
Lekker lezen doe je in de trein, zélfs als je je boek bent vergeten. Na de eerste Whatsapp-thriller van Nederland ontwikkelde Johnny Wonder nu ook het eerste #instaboekje van Nederland voor de Nederlandse Spoorwegen.
Twee Best Social Awards voor ons werk voor NS
Nadat we er eerder al een Zilveren SpinAward voor wonnen, werd Ontspoord – de WhatsApp-thriller die we voor NS maakten - gisteren beloond met een Best Social Media Award in de categorie Beste Innovatie.