Vacature: Senior Prioject Manager
We zoeken een Senior Projectmanager met ongekende organisatie-skills en een talent voor het scheppen van rust, overzicht en orde. Met interesse in de wereld en een mening over onze manier van werken - want ja, die willen we horen.
Gratis Webinar
Donderdag 15 december geven we een gratis webinar van 11:00 tot 12:00 uur. In een uurtje vertellen we je hoe maatschappelijke merken het verschil kunnen maken op social media met waardevolle content, en door te sturen op de juiste KPI's.
Zes nieuwe medewerkers bij communicatiebureau Johnny Wonder!
We verwelkomen bij Johnny Wonder zes nieuwe medewerkers: Milou, Janne, Gina, Romy, Michelle en Annemarie. Zij zullen ons 17-koppige team komen versterken met de ontwikkeling van campagnes en content voor onze klanten met ieder een maatschappelijke visie.
We stellen onze nieuwe Johnny’s graag aan je voor.
Twee Esprix Awards voor Ontspoord
Onze Whatsapp-thriller ‘Ontspoord’ is rijkelijk bekroond met niet één, maar twee(!!!) zilveren Esprix Awards. En wel binnen de categorieën: ‘experimenteel’ en ‘klein budget’. Oke, we lopen er nooit zo mee te koop, maar hier zijn we toch best een beetje (zeg maar onwijs) trots op.
De Esprix award is een vakprijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes, waarbij niet alleen de strategie en creativiteit wordt beoordeeld, maar ook de impact.
Enkele woorden van de jury:
‘Met Ontspoord ontstond -voor het eerst in Nederland- een nieuwe vorm van storytelling met het bestaand medium Whatsapp.”
‘De impact van Ontspoord was vele malen groter dan sommige campagnes met een veel groter budget, er werden zelfs Twitterfan-accounts opgezet.’
Als bureau voor waardevolle communicatie is impact maken ons hoogst haalbare doel, dus: mission accomplished.
Ontspoord gemist? Bekijk dan hieronder de video of lees hier alle informatie terug rondom de campagne.
Johnny Wonder wint aanbesteding UWV
The word is out! Vanaf 1 mei zijn we het nieuwe social bureau van UWV.
De komende 4 jaar zullen wij de social media strategie, campagnes en productie verzorgen, in samenwerking met het social media-team van UWV. We zijn supertrots, en vereerd, om na het winnen van de aanbesteding in april juist nu voor UWV aan de slag te mogen. De opdracht waar UWV voor staat was altijd al van groot belang voor de maatschappij, maar heeft door de economische impact van het corona-virus natuurlijk nog een extra dimensie gekregen. We denken dat we een waardevolle bijdrage kunnen leveren door met relevante, bijzondere content op de sociale media kanalen van UWV de behoeften van haar publiek te vervullen.